Obchodné podmienky

Úvod Obchodné podmienky

Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel a len v rámci výkonu svojho povolania, podnikania či inej obchodnej činnosti.

 

Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok označuje spoločnosť is creative, s.r.o., so sídlom Malodunajská 1, 821 07, Bratislava, IČO: 47793571, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 99200/B (ďalej len ako „predávajúci“).

 

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P.O. Box č. 5, 820 07 Bratislava Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa tel. č.: 02/ 58272 172-3 fax č.: 02/ 58272 170

 

Dostupnosť tovaru

Nie všetok tovar, čo je zobrazený na našich stránkach je na našom sklade. V takom prípade, je pri tovare uvedená predpokladaná doba naskladnenia. Z tohto dôvodu si vždy po obdržaní Vašej objednávky overujeme dostupnosť tovaru u našich partnerov a čo najskôr Vás oboznámime s dostupnosťou, resp. dodaním Vami objednaného tovaru.

 

 

I. Objednávka

 

Uzavretie zmluvy v internetovom obchode

 

1.

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na uzatváranie zmlúv s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku, ktorých predmetom je tovar, resp. súbor tovaru, ponúkaný v internetovom obchode predávajúceho, a sú neoddeliteľnou súčasťou takto uzavretej zmluvy.

 

2.

Pokiaľ nie je v písomnej dohode medzi predávajúcim a kupujúcim alebo zákonom stanovené inak, uplatnia sa na všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim tieto obchodné podmienky. Uzavretím zmluvy sa zmluvné strany v súlade s ustanovením článku 6 ods. 2 nariadenia č. 593/2008/ES dohodli, že otázky neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, pričom akékoľvek spory zmluvných strán budú riešené pred všeobecnými súdmi Slovenskej republiky.

 

3.

Predávajúci prostredníctvom svojho internetového obchodu uzatvára zmluvy na diaľku len s podnikateľmi, t. j. s osobami, ktoré konajú v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti či výkonu povolania, čo potvrdzujú zaškrtnutím príslušného check-boxu v rámci svojej objednávky. Predávajúci si v tejto súvislosti vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s osobou, ktorá svoj status podnikateľa v rámci svojej objednávky nepotvrdí, ako aj právo odstúpiť od zmluvy od osoby, ktorá predávajúceho ohľadom svojho statusu uvedie do omylu.

 

4.

Spotrebiteľ objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.lacnoskladom.sk písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop).

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú.

 

5.

Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, a potvrdenie, že tovar nakupuje len v rámci výkonu svojho povolania, podnikania či inej obchodnej činnosti.

(objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky).

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

 

6.

Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom.

 

7.

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň prvého kontaktovania predávajúceho so spotrebiteľom, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteľa. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebiteľovi tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

 

II. Dodacie lehoty

 

1.

Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.

 

2.

Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 1 do 5 dní od dátumu overenia objednávky.

 

 

III. Cena, platobné podmienky a prepravné

 

1.

Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

 

2.

Spotrebiteľ uhrádza platbu dobierkou, platobnou kartou osobne, alebo cez príslušnú platobnú bránu na internetovom obchode, alebo prevodom/vkladom na účet predávajúceho.

 

3.

Pri využití platby dobierkou pri objednávkach v hodnote vyššej ako 400 € môže predávajúci požadovať od spotrebiteľa úhradu zálohy vo výške 10% z hodnoty objednávky vopred, prevodom na účet.

 

4.

Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:


a) kuriérom (zasielateľskou službou) – cena je stanovená podľa cenníka kurierskej spoločnosti a nezávisí od vzdialenosti ale od hmotnosti produktu.

b) osobný odber v skladových priestoroch firmy na ulici Nádražná 39, 900 28 Ivanka pri Dunaji po predchádzajúcej telefonickej dohode na termíne a čase.

 

5.

Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebiteľovi pri zadávaní objednávky, alebo pri overovaní objednávky.

 

6.

Ak spotrebiteľ pri objednávaní zvolí možnosť platby za tovar na dobierku a následne tovar nepreberie, alebo objednávku stornuje v lehote neskôr ako 24 hodín od zadania objednávky, bude mu účtovaný stornovací poplatok 25 €.

 

IV. Preberanie tovaru

 

1.

Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

 

2.

Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

 

3.

Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

 

4.

Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

 

5.

Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.

 

V. Reklamácia a odstúpenie od zmluvy

 

1.        

Predávajúci vo svojom internetovom obchode ponúka tovar, ktorého súčasťou môžu byť použité alebo poškodené kusy alebo kusy bez príslušenstva.

 

2.        

Vzhľadom na skutočnosti uvedené v predošlom odseku predávajúci kupujúcemu zodpovedá len za to, že tovar bude možné využívať na obvyklé účely, avšak neposkytuje kupujúcemu záruku za tovar a nezodpovedá za akékoľvek zjavné nedostatky či poškodenia tovaru, ktoré má tovar v čase jeho dodania (z dôvodu predaja použitého tovaru je tovar ponúkaný za zníženú cenu oproti bežnej trhovej hodnote nového tovaru), ani za akékoľvek nedostatky či poškodenia tovaru spôsobené niektorou z nasledujúcich príčin:

 

(i)        nesprávnou obsluhou, neodborným, alebo neprimeraným zaobchádzaním,

(ii)       poškodením tovaru nadmerným mechanickým opotrebením, alebo zanedbaním starostlivosti alebo bežnej údržby tovaru,

(iii)      použitím tovaru na iné účely, ako na účely, na ktoré je tovar určený,

(iv)      používaním neoriginálneho a nevhodného príslušenstva, doplnkov či súčiastok,

(v)       vplyvom živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných vplyvov alebo iných vonkajších udalostí, ku ktorým došlo po

           prechode nebezpečenstva škody na tovare, alebo prevádzkou tovaru za neobvyklých podmienok,

(vi)      nepatrené odchýlky požadovanej akosti tovaru, ktoré sú pre hodnotu a úžitkové vlastnosti tovaru nepodstatné,

(vii)     tovar sa dodáva ako úplne alebo čiastočne rozobratý.

 

3.        

Kupujúci je povinný zakúpený tovar od predávajúceho prevziať a bezodkladne ho skontrolovať. Kupujúci je povinný informovať predávajúceho v lehote najneskôr do 24 hodín od okamihu dodania tovaru odosielaného na adresu kupujúceho alebo najneskôr v okamihu prevzatia tovaru na odbernom mieste predávajúceho o akýchkoľvek zjavných vadách tovaru, pre ktoré tento tovar nie je možné používať na obvyklé účely. Po tomto termíne sa na prípadné reklamácie takýchto vád neprihliada.

 

4.        

Kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru bez uvedenia dôvodu do 14 dní od dodania, nakoľko tovar nekupuje ako spotrebiteľ.

 

5.        

Prípadné reklamácie vád tovaru, za ktoré predávajúci zodpovedá, sa spravujú všeobecne ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. V prípade reklamácie vád tovaru, za ktoré predávajúci v zmysle uvedeného zákona a týchto podmienok zodpovedá, má predávajúci na vybavenie reklamácie 60 dní.

 

6.        

V súvislosti s dodaním a použitím tovaru sa zmluvné strany v zmysle ust. § 263 v spojení s § 373 zákona č. 513/1991 Zb., obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, dohodli, že akákoľvek zodpovednosť predávajúceho za škodu nie je objektívna, ale závislá na zavinení.

 

7.

Produkt nie je možné vrátiť zaslaním na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a nebude prebratý.

 

8.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt nie je skladom u dodávateľa a nie je možné ho doručiť do 30 dní odo dňa objednávky

b) zmenila sa cena dodávateľa produktu

c) uvádzaná cena produktu bola chybná

 

 

VI. Záverečné ustanovenia

 

1.

Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať spotrebiteľa k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude spotrebiteľ kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.

 

2.

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

 

3.

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

 

4.

Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 

Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 08.12.2020.

 

 

Copyright 2020 - 2024 © lacnoskladom.sk